donderdag 13 maart 2014 @ 10:11  0 stares
Het komt goed, het is komt goed. Ik, de spelende dwaas, ben niets meer dan een clown in een heel klein onbekend circus. Balancerend op een mooie grote rode bal zo rond als een volle maan, de lach die ik iedereen geef wanneer ik er af val, het is mijn simpel werk.
Maar, ik merk jou op in het publiek. Jouw tranen die over je wangen naar beneden rolden, alleen ik had ze gezien terwijl je mama en papa er niets van afwisten. Kon ik ze maar wegvegen, kon ik dat verdriet maar wegnemen.



Het komt goed, het is oké. Ik heb geen pijn. Je zou, net als de rest, gewoon moeten lachen om mij. Het komt goed, het is in orde want ik, die onhandig val, ben niets meer dan een clown in een klein onbekend circus.

Jij, die niet wou stoppen met wenen, zei; "jij bent een leugenaar en dat is wat me verdrietig maakt."
"Ik vertel je geen leugens." En de tranen stroomden weer over haar wangen.

Toon me jouw ongeverfde gezicht dat verborgen is onder dat masker, dat gezicht dat je nooit toont aan het publiek. De pijn of de tranen wanneer je je gekweld voelt. Deze natuurlijke emoties zijn niets om je voor te schamen.

Het komt goed, het is oké. Maak je niet ongerust wanneer je geen glimlach kan geven, maar alstublieft, lieg er niet over. Niet opnieuw.
Het komt goed, het is oké! Je moet die pijn niet alleen dragen, want ik toon tranen samen met jou.

Het komt goed, het komt wel goed. Jij hebt mij laten inzien wat mijn echte gezicht is, het gezicht dat ik niet meer kon zien achter all die lagen verf.
Het komt goed, het komt goed, want ik ben niet meer die clown in een klein, onbekend circus.


source: weheartit.com